Informácie o podmienkach o spracovaní osobných údajov dotknutých osôb.
Základné ustanovenia
- Osobnými údajmi sú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe, kedy identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať odkazom na určitý identifikátor.
- Identifikátorom je meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, online identifikátor, alebo jeden či viac prvkov špecifikujúcich fyzickú, fyziologickú, genetickú, mentálnu, ekonomickú, kultúrnu alebo spoločenskú identitu tejto fyzickej osoby.
- Správcom osobných údajov podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len: „GDPR“) je spoločnosť HYGI Line s.r.o., IČO: 47 837 144 (ďalej len: „správca“).
- Kontaktné údaje správcu adresa:
HYGI Line s.r.o., T. Vansovej 14, Nové Zámky, email: info@hygiline.sk telefón: +421 905 680, +421 907 715 008
- Poverenými osobami pre ochranu osobných údajov sú konatelia spoločnosti.
Zdroje a informácie spracovaných osobných údajov
- Zdrojom informácií, ktoré sú osobnými údajmi sú vyplnené formuláre dotknutou osobou pri zadávaní objednávky. Sú to nasledujúce údaje:
- Meno a priezvisko
- E-mailová adresa
- Fakturačná a dodacia adresa
- Názov spoločnosti, IČO a DIČ
- Telefónne číslo
- Históriu, limity a čísla objednávok
- Informácie o využívaných službách
- Správcom sú spracované identifikačné, kontaktné údaje a ďalšie spomenuté údaje potrebné na plnenie zmluvy.
- Súbory Cookies – podrobnosti k používaniu a prijatia súborov cookies sú uvedené v osobitnom dokumente uvedenom na webových stránkach.
Dôvod a účel spracovania osobných údajov
- Dôvod spracovanie osobných údajov je:
- plnenie zmluvy medzi dotknutými osobami správcom podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR,
- Váš súhlas so spracovaním, na účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznámení) podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR v spojení s § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.
- Účelom spracovania osobných údajov je
- vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom. V objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre vybavenie objednávky ako sú meno, adresa a kontakt. Poskytnutie osobných údajov je nevyhnutnou súčasťou pre uzatvorenie zmluvy. Bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť a zo strany správcu plniť.
- registrácia užívateľa do systému E-shopu je nevyhnutná pre využívanie jeho integrovaných služieb, bonusových programov a prípadného náhradného plnenia.
- zasielanie obchodných oznámení a výkon ďalších marketingových aktivít.
Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu vo zmysle čl. 22 GDPR.
Doba uchovávania údajov
- Správca uchováva osobné údaje
- pri objednávkach neregistrovaných užívateľov na dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinnosti vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu a uplatňovaní nárokov z týchto zmluvných vzťahov. Táto doba je 10 rokov.
- osobné údaje získané prostredníctvom registrovaného užívateľského účtu do doby, do doby keď je účet užívateľom zmazaný, alebo jeho súhlas písomne odvolaný, ďalej obvykle po dobu 1 roka, ak sú osobné údaje spracovávané na základe jeho súhlasu.
- osobné údaje v objednávke a daňovom doklade uchovávame po dobu stanovenú príslušnými právnymi predpismi a to po dobu 10 rokov.
- Po uplynutí doby uchovania osobných údajov správcu osobné údaje vymaže.
Vaše práva
- Za podmienok stanovených v GDPR
- máte právo na prístup k svojim osobným údajom podľa čl. 15 GDPR,
- máte právo opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR a obmedzenie spracovania podľa týchto údajov podľa čl. 18 GDPR.
- máte právo na vymazanie osobných údajov podľa čl. 17 GDPR.
- máte právo namietať spracovanie podľa čl. 21 GDPR
- máte právo na prenosnosť údajov podľa čl. 20 GDPR.
- právo odvolať súhlas so spracovaním elektronicky alebo písomne
- Ďalej máte právo podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov ak sa domnievate, že boli porušené Vaše práva na ochranu osobných údajov.
Podmienky na zabezpečenie osobných údajov
- Správca prehlasuje, že prijal všetky potrebné opatrenia pre zabezpečenie osobných údajov.
- Správca má zavedené technické opatrenia na zabezpečenie dátových úložísk a úložísk osobných údajov a zobrazovanie dát prebieha prostredníctvom šifrovaných protokolov. Prístupy do databáz sú zabezpečený heslom. K databáze osobných údajov majú prístup len používatelia s príslušným oprávnením a vlastným prístupom, ktorý je zabezpečený heslom. Doklady v listinnej podobe sú uchovávané a zabezpečené v uzamknutej miestnosti. Správca prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup iba poverené osoby.
Záverečné ustanovenia
- Vyplnením a odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami ochrany osobných údajov a že tieto podmienky v celom rozsahu prijímate.
- Správca má oprávnenie tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach.
Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 25. 5. 2018.